sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Onnellisesti pihalla

 
 
Me ollaan enkeleitä kaikki,
kun oikein silmin katsotaan.
Me ollaan enkeleitä toisille,
 jos vain tahdotaan.
 
 
 
Hiihtolomaripari 2014 Hämeenkosken leirimajalla. Eräs hullu oli siellä isosena, eikä se eräs hullu olisi nyt sama hullu, ellei olisi viettänyt viikkoa korvessa Pääjärven rannalla 18 ihmisen keskellä. Ja se hullu, joka tätä kirjoittaa, on ehkä maailman onnellisin hullu!
        Viikko oli kuin koko elämä muutamassa sekunnissa. Yllätyksiä, pettymyksiä, suruakin - mutta toisaalta iloa, rakkautta, hulvattomia hetkiä ja korvaamattomia keskusteluja. Ennen kaikkea se oli erilaisia samanlaisia ihmisiä, jotka opettelivat ja oppivat elämään yhdessä.
 
Olen niin kiitollinen leiristä loistavalle isosporukalle, rakkaille leiriläisille ja ihanille ohjaajille - ja tietysti Jumalalle, jonka siunaus kulki mukana joka askeleella! Minä epäilin itseäni ja epäilin Jumalaa, ja ilokseni olin jälleen kerran väärässä.
        Eräs ystäväni sanoi, että riparilla vietetyn viikon voi saman tien laskea puolentoista viikon lomaksi, sillä palautumiseen menee vähintään muutama päivä. Olen eri mieltä: minulle tuo leiri oli loma parhaimmillaan!
 


2 kommenttia:

  1. Ihana kuulla! Sanattomaks veti, sait mut kateelliseksi kun sait noin paljon hulluutta osaksesi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kulta! Ystävyys on jakamista, saat kyllä osas minunki hulluudesta, jos tahot...

      Poista