maanantai 9. syyskuuta 2013

Oikeuden nimissä

Tämä on niille, jotka eivät tiedä asianomaisia ja joilla ei ole omaa kokemusta mainitsemistani nimistä.
 
En tahdo olla mustamaalaaja. Kaikki, mitä sanon, on minun kokemukseni mukaista todellisuutta ja enemmän tai vähemmän fiilissidonnaista. Eli rakkaat kanssaihmiset, jotka satutte lukemaan tätä blogia, älkää ottako mitään ennakko-oletuksia henkilöistä tai talleista yms, joita ehkä kritisoin. Tällaisen katkeroituneen kalkin väitteitä ei pidä ottaa liian tosissaan.
 
Kai Suzannikin on erilainen niille, jotka asennoituvat erilailla.  Älkää tuomitko minun sanojeni perusteella vaan käykää itse kokeilemassa. Se, mitä sitten ajattelette, ei ole minusta riippuvaista. Ja voivathan mielipiteet muuttua. Mistä sen tietää, vaikka minä vuoden päästä olisin bff forever Suzannin kanssa? Vahvasti epäilen, mutta koskaanhan ei pidä mennä vannomaan. Ei edes sormet ristissä.
 
Eli älkää tuomitko sokeasti, se on tyhmää. Onhan Suzanni kuitenkin SRL:n hyväksymä ratsastuksenopettaja.
 
Minä jatkan omaan tyyliini, mutta muistakaa: minun mielipiteeni ovat minun mielipiteitäni - eivät teidän!
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti