torstai 18. heinäkuuta 2013

Karismaa ja muuta kivaa

Nyt tulee vaateasiaa... Kaikki tämän postauksen kuvat on ottanut Hanna Nikon D5100sellaan ja Nikkor 70-300mm putkella. 
 
Kävimme ystäväni Even kanssa Karismassa viime perjantaina. Tarttuihan sieltä matkaan kaikenlaista. Emme käyneet lainkaan tusinaputiikeissa (paitsi Cubuksessa) vaan Halosella ja Espritissä. Aikaa ei ollut kuin vajaa neljä tuntia, joten emme muualle juuri ehtineetkään. Käytin kyllä budjettini jo Halosella sen verran huolellisesti, että olin muissa kaupoissa hiukan varovaisempi.
 
Neule ja shortsit Haloselta.
Hihan yksityiskohta, kivasti poimutettu.
 
 
 
Paita myös Haloselta. Aivan ihana!


 
 
Kuin myös nämä kengät Haloselta.
Rakkautta ensi silmäyksellä!

Sanokaa vaan, että täti - mutta niin ihanan
vapaa ja laskeutuva! Haloselta.

 
 
Cowboy-tyyliä Cubuksesta.
 
Ja nämä ihanat kengät ostin KooKengästä.

Kyllä, se on Marco Tozzi!

 
 
 
Kävimme myös tässä päivänä muutamana kiertelemässä Merkun kanssa kirppareita. Sillä reissulla ostin paidan ja neuleen - yllätys yllätys. Rakastan neuleita. Ja hameita! En tajua, miksi naisihmiset eivät nykyään käytä enemmän hameita, sillä en ole tavannut yhtäkään, jolle hame ei sopisi. Niinno, miksei miehillekin, vaikka hametta käyttävät miehet nyt ovatkin vähän asia erikseen. Sellaisiakin tuli kirpparireissulla bongattua...
 
Kirpparilta ostettu paita ja samaiset
Halosen shortsit kuin aiemmissa kuvissa.

Ihastuin tuohon kuosiin!
Semmoista. Huhhuh, olipas rankka postaus, näitä ette varmaan näe liikaa tulevaisuudessa. Ihan liian paljon työtä minulle laiskimukselle... Mutta katsotaan, jos jaksan.
 
 
 
 
P.S.
 
 
Tää on omistettu sulle, Pauliina, kun niin tykkäät mun tätityylistä!
 
 

 
 
 

6 kommenttia:

  1. Voi täti!! Oot ihan tyrmäävä täti, noi vaatteet sopii sulle niin täydellisesti!

    Ja tää oli aika yllättävä postaus... Hyvällä tavalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tässähän menee ihan sanattomaksi... Merci nyt beaucoup!

      Joo ja vähän mietin sitä, kun toi poseeraaminen yms ei oo ihan mun juttu niinku mut... Ja nyt "koko maailma" tietää mitä ostin - ja se tuntuu oudolta.

      Poista
  2. Mikä täti missä? Mä nään vaan mun rakkaan sukulaisen! Kaiken lisäks toi hamehan on kaikkee muuta ku tätimäinen -varsinkii noitten kenkien kanssa- ja jos haluut sitä massamuodistaa (jota tuskin haluat tehdä) nii leikkaat sen vaa eestä lyhkäsemmäks :D mut en suosittele, koska noin se on niin paljon ajattomampi! P.S. Jos oot tätimäinen nii sit oot mun erittäin rakas tätimäinen ihana ystäväni <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyi yäk ei edestä lyhyempää! Yäkyäkyäk... Tai siis on neki iha kai tyylikkäitä mut ei vaan iske muhun. Kuten ei haaremihousutkaan. Emmä voi raiskaa mun kaunista unelmahametta sillee, huh miten hirvittävä ajatus!

      Sitä paitsi oon liian laiska. Mä en oo massa, mä oon mä, vaik nyt perustinkin blogin (mikä on yks massoimmista jutuista mitä tiedän).

      Ja ihan really ton piti olla täti mut näyttiki ennemmin kotiopettajarlookilta...

      Ja Pauliina kulta, jos todella rakastat minua, ethän vain tyydy hymyilemään minulle vaan liitythän (...julkisesti...) lukijakseni?

      Poista
    2. En muistanu ku se ei ikin näi suoraa täs mobiiliversios!! Ja säkii saat saman tehä mun blogille kuules, ellet oo tehny jo :)ja tiiän ettet oo massa, meiän porukal se ei oikee oo tapana ;)

      Poista
    3. Tein jo. Ihan ekana, heti merkun jälkeen...

      Poista