sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

Tämä ei ole kilometripostaus

Tänään olen ollut vain kotona ja varaillut ratsastustunteja. Mennään Jatilaan itsenäiselle vuokraustunnille ensi perjantaina Jatilan vanhan talon peräkammariporukalla 6/2012 - minä, Anni, Maria ja Hanna. Yritin varata tunnin myös Korpikylästä huomiseksi, että olisimme Hannan kanssa menneet vierailemaan Annin tunnille, mutta typerä laitos on kiinni sunnuntaisin, joten sieltä ei vastattu. Se hyvä puoli oli Messilässä, että sai tekstata Anniinalle vaikka keskellä yötä ja aina meni sana perille...
 
Olin eilen Danan jäähyväis"pippaloissa". Hän lähtee takaisin USA:an muistaakseni jo huomenna. Oltiin siellä kivalla kuuden porukalla ja katsottiin Iron Man sekä syötiin amerikahtavaa ruokaa kuten vihreää jellowia ja brownieseja ja brownies biscuiteja ym. Ja tietysti popcornia elokuvan lisukkeeksi. "Not like in the US", kuten Dana sanoi yrityksestään huolimatta, mutta hyvää oli. Minä voitin Dana-visan tuloksin 5/7, mutta jouduin taipumaan Lotalle tuolileikissä leluilla. Tulee kyllä ikävä Dana rakasta!
 
Perjantaina olin Even kanssa Korpparissa ponikoulussa. Alunperin Danan piti tulla minun kanssani, mutta kun hän ei päässytkään, Eve tarjoutui mukaan. Siinä sitten aiheutettiin hämmennystä opettajien kesken kun Dana olikin Eve. No, lopulta Evellekin saatiin lainaksi ratsastuskengät balleriinojen tilalle ja kömmimme heppojen selkään maneesissa. Ja heti  tuli  noottia, kun lähdin liikkeelle ennen opettajan - Valpurin - lupaa. Menin siis Kikillä ja Eve Sakulla. Sanon vain, että puoli tuntia on sen verran aikaa, ettei siinä ehdi tehdä mitään!
 
Se siitä. Tällä kertaa vain puoli kilometriä mittarissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti